Pink Heart Tail

a7x nya album - ett skämt

Besviken.
 
Idag släpptes Avenged Sevendols nya album och jag har redan lyssnat igenom det. Men jag är så besviken. Seriöst, här har man väntat i hundra år på att Avenged Sevenfold ska släppa nytt album, och när det ÄNTLIGEN KOMMER så suger det?!
 
Vad fan hände där liksom? Det är ju så pinsamt dåligt. a7x  äldre plattor är så jävla bra så släpper dom denna smörjan från ingenstans? Är det seriöst detta ni suttit och klurat på i typ 3 år? Jag tycker så här att är man inte redo att släppa nytt så ska man fan inte göra det heller!
 
Sämst trummis, SÄMST TRUMMIS, Saknar the rev.
Bara cleansong, genom hela albumet.
Segt, smörigt, radiomusik, sellout, mesigt och låtarna är väldigt lika varann. NEJ. Hade större förväntnigar på er. Avenged sevenfold är ett av mina absoluta favoritband, har lyssna på dom sedan -03, Jag vet hur bra dom är egentligen, något gick bara jääävligt fel denna gången. Så tyvärr gubbar, detta var katastrof, KATASTROF, SABOTAGE, FÖRFÄRLIGT. Tänk er själva om eran favorit artist/band hade släppt ett nytt album med inte en ända bra låt i? Jag.känner.mig.tom. Ni har alltid funnits där för mig, alltid. Men detta...
 
Jag är glad att jag inte hann göra min fantattoo än, för den här skitsmörjan kan jag fan inte stödja, rena dansbandsdängan!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin