Pink Heart Tail

dag 2

Jag kommer med regnet. 
 
Det har inte regnat i Australien på väldigt länge, vintern här har erbjudigt soliga dagar och hyfsat varmt väder. 
Men såklart, när jag anländer och ska ta en skön powerwalk så började det regna. Fast var ganska mysigt ändå och vintern här i Australien påminner mig lite om våren hemma i Sverige. Såg lite roliga fåglar när jag var ute och gick, kollade upp en fågel när jag kom hem och läste att en utav dem var en regnbågslorikit. Spännande :D Dom var så vackra och färgglada.
 
 
 
Har fortfarande jetlag, känner mig väldigt seg i kroppen och trött nästan hela tiden, dock sov jag hyfsat bra inatt! Vaknade bara vid fyra tiden och var uppe i nån halvtimma, sen somnade jag om igen. Idag har jag mest tagit det lungt och packat upp mina resväskor :) Lekt lite med min lilla kusin också, han är fem år. Han frågar hela tiden hur många nätter jag ska stanna haha. Han vill att jag ska stanna ända till påsk och till hans födelsedag, gullunge! Snart blir det middag och sen ska jag försöka lägga mig tidigt, gäller att komma ur den här jäkla jetlagen innan jag ska börja jobba!
 
Hoppas alla har det bra där hemma. Tänker mycket på mina vänner, pojkvän och min familj  <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin