Pink Heart Tail

Första arbetsveckan!

 
Idag började min arbetsvecka och det har gått bra hitills! Måste säga att denna dagen har sprungit iväg. Det har varit varmt väder så gick i shorts och tunn tunika mitt i vintern! hoho..
 
 
Jag och min kusin passade på att leka i parken när det var så fint väder.
 
 
 
Helt plötsligt blev min kusins gossedjur auktsjuka! Var bara att åka hem illa kvick och pyssla om dem efter vi hämtat min andra kusin i skolan :))) 
 
Dr.Johnny!
Detta är johnnys absoluta favoritlek. Han säger att när han blir stor ska han bli doktor på riktigt, gullunge :3
 
I eftermiddags började det blåsa jättemycket och det blåser än! :O Tänkte krypa ner under täcket och läsa lite, får hoppas att huset inte flyger iväg! haha nä, men seriöst, är skit trött nu.. zzZzzZ Kommer somna gott ikväll :)
 
Har faktiskt blivit en officiell kaffedrickare! Jaa, jag vet att jag sagt till flera av mina vänner och kollegor att det aldrig kommer att hända. Sa alltid att man får gula tänder av kaffe VILKET ÄR SANT och även den största nackdelen med kaffe!! :O :(( Tur att jag inte dricker så mycket då, Menmen nu är det nog kört.. Drack massa kaffe för att klara jetlagen och när man jobbar med barn så är kaffe fanemej gudomligt. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Hoshi

Kul att höra att du har det bra ^^ Vi har inte ens sådär fint väder mitt i sommaren haha :) Bara blåser, är grått och regnar idag! Kram på dig <3

Svar: taack gullunge! Haha awe :(( Men det är mysigt det också :3 Puss lovely ta hand om dig <3
Älly

2013-08-12 @ 16:00:44
URL: http://hoshihanako.blogg.se
Postat av: LinneaLoveless

Hahha vet vad du menar med barn o kaffe xDD Har med börjat dricka massa kaffe D:

Svar: hahaha kan jag tänka mig. Jag tar hand om max två barn, du tar hand om massoooor. shit, dubbeldubbel dos av kaffe blir de ju då :D <3 haha. awe stackars oss :(
Älly

2013-08-12 @ 16:16:23
URL: http://linnealoveless.blogg.se
Postat av: Mirre

Finis! ♥ shit va smal du blivit :o
Saknar dig! Puss Mirremooojs

2013-08-12 @ 16:52:18
Postat av: Mirre

Finis! ♥ shit va smal du blivit :o
Saknar dig! Puss Mirremooojs

Svar: Tack mirremojs <3 haha VA? tycker du?? hm det är nog kortet som lurar ett spratt hhi. Sanar dig med, massoor <3 <3
Älly

2013-08-12 @ 16:53:49
Postat av: Nalliiz

Grattis till flytten! :) Hoppas allt går bra! :)

Svar: Tack!! :) Ja det hoppas jaa också.. haha
Älly

2013-08-13 @ 12:57:27
URL: http://dodidat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin