Pink Heart Tail

Höstkänsla

Jag sa ju det, jag kommer med regnet.. Idag har det öst ner mest hela dagen och det blåser något så fruktansvärt! Jag får en härlig höstkänsla i kroppen. Det har bara varit upp mot 11 grader idag, kallt!! Tycker det är lite roligt att vissa inte förstår att det faktikst inte alltid är varmt här, Australien har vinter också! Brr.
 
Har löst bamsekorsord med min söta kusin Evelina, jag tog med mig pysselboken från Sverige. Blev lite förvånad hur bra hon var på att prata och stava på svensa! kul! :D Min moster Ulrika har gjort ett bra jobb! 
 
På eftermiddagen hämtade jag och min moster lilla johnny på dagis. Var bara att ta rengkläderna på!
Men är van.. På dagiset berättade Ulrika för personalen att det är jag som kommer att hämta och lämna barnen en tid framöver. Då sa dom att bara vuxna ÖVER 18 år får hämta och lämna barnen :( När min moster förklarade att jag var 22 år skrattade dom bara och sa att jag såg mycket yngre ut! Pff yngre än 18 ser jag väl inte ut att vara? men.. tack? eller? nä. 
 
 
mysigt att lösa korsord i sängen när regnet öser ner! 
 
 
 
kallt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin