Pink Heart Tail

Insta-chock

Chocken man får när ens bild på insta får 377 likes... wtf liksom. Någon tagg var tydligen populär! haha.
 
 
 
Nåja, idag har jag, Jason och mina söta kusiner varit ute på cykeltur nere vid havet. Super mysigt! Sen åkte jag in till stan och kollade runt lite i affärer och lunchade. Köpte ett par nya svarta shorts, lite smink och annat kraffs. Ville shoppa såååå mycket mer, men kännde att jag får hålla lite i pengarna haha.. Sen på kvällen tog jag en låång powerwalk/springrunda, eeh, om jag ska vara ärlig så gick jag vilse så var faktiskt lite ofriviligt långt. Men det är så sjukt roligt att känna av och framför allt SE reslutat. Är så peppad och glad att jag kommit igång igen :)
 
 
 
Beställde en sallad, fick rödbetor, broccoli och fetaost. eh, jaha haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin