Pink Heart Tail

spider

Hejhopp! Idag mår jag tusen gånger bättre, hade det att göra med min huskur som jag drack igår kväll kanske?! Hm, känner mig iallafall mycket friskare! Sköönt. 
 
Idag har jag och min släkt varit nere vid stranden. Så härligt att få komma ut i naturen lite när man legat i sängen i typ tre dagar och snorat. Evelina och Johnny satt och läste tillsammans imorse innan vi åkte, så söta! 
 
 
 
Här är lite bilder från stranden :) 
 
 
Maaassor av surfare ute idag
Promenerade längst stranden :) 
 
Moster och jason :3 
 
 
 
 
 
Såg förresten en jääääättte stor spindel idag!!! Hann inte ta kort på den för den sprang iväg :( Uhse! Den var enorm. Lika stor som min hand typ. Ska se om jag hittar den sen igen så kanske jag kan ta ett kort hihi. Nu ska jag vila mig lite så jag blir helt frisk för imorgon börjar en ny arbetsvecka och då vill jag vara pigg! :) Sen blir det barbeque ikväll, mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin