Pink Heart Tail

aj

Haft en mysig dag med Sara! Vi lunchade i Kungälv och pratade om allt mellan himmel och jord, sen gick vi till ett glasscafé och mumsa glass. Godast i vääärlden :3
 
Kom hem precis efter jobbet och inser att jag inte tar min kropp på allvar när den skriker efter hjälp haha.
Shiit är helt dööd i ryggen nu. (sträckte den i söndags) AJ säger jag bara. Fan, jag som börjar tidigt imorgon också. Skulle antagligen legat hemma några dagar till för att verkligen vila ryggen... Men det var ju såå tråååkigt att vara hemma! Blää vill ju jobba.. typiskt. 
 
 
Nåja, är ledig i helgen iallafall :3 då blir det Metaltown :3 wiiihooo!
 
Sara köpte även en klänning av mig :3 Så nu är en såld iallafall :3 wiiihooo. Saris betalade bara min lunch så var himla bra deal tyckte jag! :)) Hoppas du blev nöjd sara <3 
Diggar btw Paulinas sockar :3
 
Nu väntar jag på att min pojkvän ska komma hem från Metaltown och sova över här :) 

Kommentarer
Postat av: Sara

mys!!
Ja, jag är jättenöjd! :>

2013-07-07 @ 19:59:29
URL: http://Catchmeififall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin