Pink Heart Tail

Planera

Nu är jag ledig i två hela dagar. Känns så jäkla skönt!!
Igår efter jobbet så hade jag, min pojkvän, min syster och hennes pojkvän myskväll. Vi käkade tacos, glass och kollade på film. Det var såå behövligt att bara sitta i soffan och slappa. 
 
Jag håller på att planera mina sista två veckor i Sverige (på att tag)
  • Måste hinna träffa alla som jag verkligen vill hinnna träffa.
  • Köpa ny telefon då min har krachat ><
  • Städa mitt rum, röjja och PACKA
  • Köpa lite nya kläder och annats nödvändigt kraffs att ta med sig
  • Fixa med massa papper
 
herregud. Jag åker verkligen iväg snart. Känns lite overkligt. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin