Pink Heart Tail

Havet

Igår åkte jag och tjejerna ut med Alexandras nya båt! Det var så härligt väder så det var en perfekt dag att åka ut på! Vi stannade vid en liten ö och satt där och pratade om alla fina minnen vi har ihop och om alla fina minnen vi kommer att få tillsammans i framtiden. Har nog inte skrattat så här mycket på länge <3 
 
Sen grillade vi lite korv och drack vin. Det var en riktigt gött att få hinna känna lite svensk sommar med mina närmaste innan jag åker iväg. Jag var så klart blekast av alla, bevisar ganska hårt att jag inte varit utei solen ett dugg denna sommaren, bara jobbat. 
Så igår, var riktigt behövligt! 
 
Ikväll blir det fotbollskväll hos mig med tjejerna, ska bjuda på lite middag och gött, det är ju SEMI! Tagga! :3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin