Pink Heart Tail

METALTOWN

Hemma igen efter en grym dag/kväll på Metaltown! Fick ett vip - band av min pojkvän då han spelade på metaltown igår! Grymt rolig helg! Ville egntligen gå alla tre dagar men jag jobbade :( Typiskt

Gött häng, bra musik och öl i vip-tältet. Awesome!

 

Facelook

 

outfit

 Tur med vädret hade vi också! Dock brännde sig alla 
 
Näst bäst efter Eldrimner var Meshuggah! Blev tredje gången jag såg dom, men man blir alltid lika förvånad  hur sjukt duktigta dessa pojkar är live. DÖR! 
Stod längst fram :3 Tack alla goa för en grym helg. Hade så sjukt roligt! :) 
 
Sov hos Robin inatt, så imorse åkte vi till nödinge pizzeria å käka gott på deras uteserveringen och njöt av solen :) Sen åkte vi till ragnhildsholmen och hade picknik wihoo. Skulle precis lägga över fina bilder från mobilen, men då krachade den ! :( Så den hann bara föra över en och den var fulast :C  Arg
 
 
Så nu har jag ingen telefon! Så om ni vill mig nått skriv på fb så länge!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin