Pink Heart Tail

azum

 
Idag vaknade jag ganska tidigt med min skönapöna maria liggandes brevid mig... Snarkandes.. 
Det var uppenbarligen inte dags för henne att komma upp.. Så jag fick gå in och steka pannkakor till mig och min fina fru. Runt halv tolv fick jag gå in och väcka maria ur hennes skönhetssömn :) 
 
Pannkakor med blåbär <3 
 
 
 
Sen snurrade vi runt i Kungälv för att handla inför Midsommar. Köpte lite god saker på systemet och det vi ska grilla imorgon. Jag längtar! ÄR SÅ TAGGAD! Denna midsommaren kommer bli fucking azuuum!
 
Sen chillade vi och gjorde ansiktsmask. 
 haha. 
 
Nu är jag hemma hos Lillen och ska sova över. Så skönt att inte jobba på några dagar. Känns som sommarlov igen! Wiihoooo.
 
Nu ska vi fixa naglarna och kanske kolla på film :3
Hoppas alla får en fin kväll :*
 

Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

Wiiihooo :D

2013-06-20 @ 22:37:15
URL: http://linnealoveless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin