Pink Heart Tail

Härliga sommar!

 Grym dag på jobbet. bara flöt på! :) Slutade kl 13 idag också, så var hemma snabbt. Kollade på harry potter och käkade gottgottgoottt :3
 
Annanas och kiwi, riktigt godis <3 
 
 
Måste bara säga, åh vad jag har längtat eftter den svenska sommaren. Äntligen är den här!! :) 

 ......
 
Ska precis äta lite god mat som jag slängt ihop i väntan på Maria, min lilla fruga.
 
Får se vad vi ska hitta på :) Mysa,kolla gamla bilder, dricka lite vin kanske, ihop med att hon spelar gitarr och jag sjunger.. Ska vara uppe sent, för imorgon är jag ledig! 
 
Vet knappt vad det ordet betyder länge. Ledig? vad fan är det?
Och jobbet har redan spamat mig om att jag ska hoppa in och jobba. men nepp! Nån måtta får det vara. #jobbaihjälsig.
 
 
Har lagat god köttfärssås.
Svamp
köttfärs
paprika
vitlök 
lök
tomatsås
Och detta ska ätas med endast sallad och hallomi. Super gottgottgooottt :3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så gott med ananas och kiwi! :)

Svar: sååå gooott! :3
Älly

2013-06-15 @ 15:26:54
URL: http://Smiilewideeveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin