Pink Heart Tail

it's real for us

Det finns så galet många hardcore fans av Harry Potter. (Jag är en av dom) 
Nästan allt kan man hitta med hp, om man bara letar noga.
 
Denna sminkningen är tex inspirerad av Gryffindor
 
 
Åh vad jag hade velat ha denna nykelknippan hihi, själv har jag massor av kraffs på min nykelknippa, bl.a
en som det står hogwarts expressen på.
 
 
Många tattuerar också in Hp symboler, texter eller likande. ( Som jag också har gjort)
 
Livsfarligt att kolla runt på fina hp tattueringar, vill göra en till.  Men ska klura på det ett tag.
 
Denna är så fin!
 
 
 
 
 
Är verkligen riktigt sugen nu... Men det får vänta
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin