Pink Heart Tail

favorit serier -TIPS

 
Tänkte skriva ner några av mina favorit serier som jag följer eller har följt .
 
 
 
1. The vampire diaries 
 
Allt är bara så himla bra. Dock är den ganska sorlig i varje avsnitt. Gråter nästan varje gång.
 
 
 
2. The Sarah Connor Chronicles
 
 
Serien är en fortsättning av teminator filmerna ( ja, jag älskar terminator)
TYVÄRR la denna serien ner efter ett tag  :( 
 
 
3.True blood
 
Jag älskar att true blood har med så många olika väsen och onartuliga varelser i deras serie :)  Gillar även iden om att samhället vet om vampyrer och att vampyrerna lever som vanliga stadsbor. 
 
 
4. pushing daisies 
 
Så sjukt gullig serie, det är en drama - komedi. Det handlar om en kille som kan återuppväcka de döda genom att röra vid dem. Om han låter denne varelse vara vid liv i mer än en min måste någon annan dö i stället... 
 
 
5. Awkward 
 
sjukt rolig serie, handlar om en tjej som är osynlig i skolan, tills det händer något som gör att allt vänds.
Hon blir helt plötsligt väldigt populär och hanterar detta på ett ganska roligt sätt ^^ 
 
 
6. Vikings 
 
Detta är en ny serie som jag börjat följa och jag gillar den skarpt! :)  Serien handlar om när Vikingarna plundrade och fann England.
 
 
7. Californication. 
 
 Californication är en drama- komedi serie som handlar om en rik författare
som strular till det en hel del i sitt privatliv och arbetslivet.
 
 
Hoppas ni gillar något av tipsen så ni har en ny spännande serie att följa! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin