Pink Heart Tail

Första inlägget fuckers

Tjosan! 
 
Då var det dags för mig att börja blogga igen, för kanske femte gången. Denna gången ska jag iallafall försöka ha kvar den och inte ta bort den efter nån vecka x>
 
Anyhow, jag har haft en trevlig valborg med mina fina vänner. Jag och min kompis Lillen har typ bott och våldgästat våran väns lägenhet i en vecka, stackars mirre, vi sov alla tre i hennes dubbel säng och jag hade tydligen tagit allt för stor plats (sov i mitten nöjd och glad) Hon hållde på att trilla ut flera gånger och sista natten hade jag tydligen sovit på henne :)
 
Nåja, grymt mysiga dagar har det varit iallafall. Jag har fått laddat upp batterierna med lite kärlek. Sånt behövs här i livet.
 
 
 
Här kommer lite bilder från Valborg 
 
Jag och Dan
 
Mirre , Isaac och Lillen
 
Jag och Lillen 
 
Hoppas ni hade en trevlig valborg alla mina miljoner läsare :* 
(2 läsare) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin