Pink Heart Tail

Mina husdjur :)

Tjosan! Tänkte berätta lite om mina djur! 
 
Var ute med vår lilla hund nyss, Elsa. Hon tog sig ett nytt dagligt lerbad.
Hon Älskar att dyka ner i leran och rulla runt och ha sig. Hon är annars en vit hund men efter varje promenad kommer hon oftast hem smutsig och brun. Jag och min familj bor ju ute på landet, så hon brukar oftast springa löst.  Hon ser alltid lika snopen och ledsen ut när mamma bär henne mot badkaret...
 
 
 Elsa är hela familjens hund (gris)
 
 
 
Sen har vi lilla kissen fiffi  :) 
 
 
Och nu har vi även skaffat oss en ny familjemedlem, nämligen en häst! Camparo <3
 
Det är typ hela familjens häst, men mest min lilla systers. Det är hon som är intresserad av hästar och tar hand om honom osv, haha så det är la hennes egentligen!  :) 
 
Min lillasyster Paulina och  Camparo <3 

Kommentarer
Postat av: Pauli

Världens bästa camparoooooo

2013-05-14 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin