Pink Heart Tail

Nam nam nam

Tjosan!
 
Åkte hem till min fina lillen igår. Ska sova över här några dagar. Båda vart lediga idag så vi har typ legat och segat oss hela dagen.. Imorgon ska vi in till Kungälv och shoppa, luncha och köpa glass :3 Sen ska jag jobba.. Men efter jobbet åker jag till lillen igen :)
 
Vi lagade egen kycklingwook. Det är såå jäkla gott att göra den hemmagjort , men en hel del att hacka bara :) 
 
 
 
Sen kollade vi på film :) BJ och snapple är det ända som behövs för en lyckad filmkväll!
 
 
Sååå goooott. Nu ska vi nanna för imorgon ska vi upp tidigt och fixa massa grejer :) 
 
Här är Lillens blogg! Det är faktiskt hon som fått mig att blogga. Blev riktigt inspererad av hennes inlägg. Hennes blogg är helt enkelt awesome. Så det är bara att börja följa henne på bloglovin!
 
Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

Mysigast i världen! :3 <3

Svar: Jaaa mysigt <3<3
Elisa Correa Broander

2013-05-11 @ 16:45:58
URL: http://linnealoveless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin