Pink Heart Tail

please let it be true!

 
Yes! Jag är då världens största Vampire diaries nörd. Är helt besatt av serien.
Min favorit karaktär är Nikolaus Mikaelson - Klaus. 
 
Jag här länge hoppats på att det ska bli Caroline och Klaus, ( Klaroline hihi) och i avsnittet som kommer på fredag har många lagt upp ett smygkort på Klaus och Caroline där dom är väldigt nära varandra, will Klaus and Caroline finally kiss?!
 
Längtar tills avsittet kommer! 
 
Klaroline <3 
 
 
Om ni inte följer serien Vampire diaries så måste ni kolla in den snarast! NU NU NU!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhåhåhå, det vill jag också. Dom är så himla söta ju!

Svar: Jaaa dom är heelt underbara! :3
Elisa Correa Broander

2013-05-07 @ 11:48:55
URL: http://todals.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin