Pink Heart Tail

Student och bal minnen

Jaha.  Jag som var så överlycklig att det kom lite sol igår. Idag ösregnar det :C
 
Sitter just nu och gottar mig med ett fruktfat som jag fixade till efter jag kom hem från jobbet. Älskar frukt :3 
 
 
Kollat runt på lite olika klädsidor, kommer upp massa fina vita klännigar inför studenten. ÅH vad jag vill ta studenten och gå på balen igen! Är så avundsjuk.. haha. Vill göra om det igen och igen och igen :D 
 
Så här såg min student och balklänning ut. Jag tog studenten år 2010
 

Studentklännigen, jag står i mitten :)

 

Balklännigen

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

Vackraste Älly <3

Svar: Du är <3<3
Elisa Correa Broander

2013-05-08 @ 18:46:59
URL: http://LinneaLoveless.blogg.se
Postat av: Mirre the great!

Älly, du är seriöst den snyggaste, finaste, vackraste, gulligaste människan jag känner!
iLY <3

Svar: Awe vad söt du ääär! Detsamma älskade vän iLY <3<3
Elisa Correa Broander

2013-05-09 @ 15:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin