Pink Heart Tail

Usa 08

Idag är jag ledig och tog en liten sovmorgon. Men ååh vad jag saknar USA just nu. Drömde nämligen om min släkt i usa och jag saknar dom så <3 
 
Har varit där flera gånger, många gånger med familjen. Senast jag åkte till dit åkte jag själv :) Men har ju släkten där som jag bodde hos och umgicks med. 
 
Men en resa som jag verkligen saknar var när jag och Lillen åkte dit alldeles själva i en hel månad!!  2008 åkte vi och vi var bara 16 år! Så små och oförståndiga. Min släkt bodde då i Minnesota och i Colorado, så vi var där hälften av tiden på båda ställerna.
 
 
Vi shoppade ihjäl oss på mall of america, köpcentrumet var så sjukt stort så det till och med fick plats ett nöjesfält i byggnaden! Vi trivdes ganska bra där hihi.
 
Dom två bilderna under är vi ute och campar med min släkt :) 
 
 
 
Min morbrors fru är buddist, så vi åkte till ett buddistcenter. Det var en fin promenad dit och väldigt intressant! :) 
 
 
 
 
 
Sen badade vi <3 Här kan ni komma till Lillens blogg :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin