Pink Heart Tail

Lollipopsland

Sjukt go dag med Erica och våra små småttigar. Vi var på ett lekland så pojkarna fick leka av sig rejält medans jag och Erica satt och planerade inför helgen med var sin chi latte, värt! 
 
Sen åt vi lunch, Johnny den jäkeln lurade mig haha! Jag skulle köpa en hederligt vanlig toast med ost och skinka till honom. Men så fanns det ett till alternativ som jag aldrig hört talas om, fairy bread. Detta skulle Johnny prånt ha men ville inte förklra vad exakt det var på mackan, bara att han ville ha just den... Och eftersom det var på lunchmenyn så tänkte jag att det måste la vara något annat namn för en varmmacka typ. In kommer det, till Johnnys stora förtjusning och väl medveten om vad han beställt..
Vitt bröd med massor av strössel på! Kan säga att han åt all sin lunch och var väldigt belåten :)
 
 
 
Jag och Erica fick välja var sin dricka, gratis!! Så vi båda tog chi latte :) Mums
 
 
 
 
Alltså, vad är det här liksom? Detta skulle aldrig finnas på en lucnhmeny i Sverige! Förstod senare varför det kallades för fairy-bread haha, den lilla rackarn! Mycket vanligt på barnkalas osv här i Australien :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin