Pink Heart Tail

En vecka i Sydney

Idag är det en vecka sedan jag satte mig nervös och faktiskt hyfsat modig på tåget ner till Sydney, all alone! Men saker och ting har fixat sig väldigt bra. Jag har verkligen haft det såå bra här nere. Bästa boendet ever! Motellet är mer som ett hotell och den nerdesta vånigen ligger det en klubb. Jag har träffat härligt folk, sätt staden, shoppat, festat varje natt och stekt på stranden. As bra semester!
 
Jag har en vecka till, men nu blir det upp mot byron bay! Det ser jag verkligen fram emot. Ska resa dit med Julia och Ramona, mina nya resebuddies haha. byron bay kommer vara raka motsatsen till sydney. Det är en mysig och lite mer relax stad - hippystad. Ska bli spännande. Hoppas alla har det bra där hemma! puss från andra sidan jordklotet. Nu kommer en bildbomb! woho!!
 
 
min vän Ellen kom även ner i två nätter och fästa till det! Min favorit värmlänning♥ Jag, ramona och julia åkte upp till sydney eye towner och käkade. Vackraste utsikten!
Ramona och Julia steker! 
Vann en gratis drink på ett spel nere i baren. haha. Utgång i Sydney. Kareoke tema, jag livade upp stämningen med AC/DC! hahaha det var så galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin