Pink Heart Tail

yeh

 
Fredag WOHO! Nä, blir ganska chill idag. Ska strax ut och springa sen ligga och mysa framför serien Vikings med lite nötter för imorgonbitti blir det att vara uppe med tuppen och traska iväg till gymmet med min moster. Dock sänds Sverige - Österike klockan 5 på natten här, shit. Är såå sugen på att se matchen, får ställa klockan :) 
 
Idag har jag varit ute och flängt i stan, åkte buss som 16åring och betalade då 1 dollar ~ca 6kr, värt! Jag har också hunnit med att fika med en trevlig tös som heter Erica, också från Sverige :) 
 
Igår tog jag förresten mitt första dopp FÖR I ÅR. Japp, jag har inte badat år 2013, förrens igår då ;) JA, jag vet, jag är nog världens största badkruka i och med att det varit hyfsat bra sommar hemma i Sverige och att jag har bott i Australien i TVÅ MÅNADER. HAHA, blir lite förvånad över mig själv faktiskt, men nu är det gjort! 10 Oktober 2013 - Elisas första dopp.
 
 
 
Älskar btw min nya elementväska. Sååå sjukt fin, dyr, men för fin att gå misste om. 
 
 Nej här kan man ju inte sitta och dega! Hoppas alla där hemma får en fin fredagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin