Pink Heart Tail

Farmwork

Då har jag alltså slagit mig ner i Noosa för att farmjobba.
 
Jag jobbar på en ekologiskfarm med jättegoa folks. Jag är yngst och ensam tjej ute på fältet, men det är faktiskt helt okej :) Det är en tysktjej som jobbar i kontoret också så jag är inte helt ensam tjej på farmen iallafall! Jag trivs redan, det är så OTROLIGT VACKERT HÄR, jag kan inte riktigt smällta det, så jävla underbar natur.  Detta känns så himla rätt och jag kommer att få lära mig huur mycket som helst, kommer även få mitt andra årsvisum!  Än så länge är det 3 italienare, 1 skott, 1 aussie och 1 israel och 1 tysk tjej, få se vilka fler som droppar in om någon månad. 
 
 Home sweet home! Jag bor i ett tält förtillfället och jag älskar det! Haha, det är verkligen hur mysigt som helst.
 
 Här jobbar jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin