Pink Heart Tail

Ormbesök

Jag har nu lärt mig att jobba på en farm är verkligen inget lätt jobb... shit vad man får slita! Men tycker allt att jag har hängt på bra. Det är massor av vilda djur här då vi bor mitt ute i skogen, det kommer bland annat hit en kangaroo till farmen lite då och då som vi döpt till Willy, han är så sjukt stor!! Blev helt chockad när jag såg honom för fösta gången för jag har aldrig sätt en sån stor kangaroo innan. Här om kvällen fick vi även besök av en ormbebis, den var så söööt. Det var faktiskt en albinoorm, hur coolt är inte det då?! Aussien som jobbar här blev helt till sig då han aldrig i hela sitt liv sätt en sån vacker orm innan haha. Så det var lite spännande!
 
Jag har nu flyttat ut från mitt lilla tält och bor i en renoverad gamal buss/van, den är verkligen hur jävla cool som helst, ska ta bilder och lägga upp någon annan dag! :) Nu ska vi käka middag sen ska jag lägga mig tidigt, inatt ska jag upp klockan 3 och åka till marknaden och bygga upp tält/förbereda innan alla kunder kommer, det är min första marknad imorgon så jag är jätte förväntansfull! :D Nu ska jag äntligen få se vart allting vi odlat, skördat och jobbat så hårt med hamnar. 
 
 Willy!
 
 Ormen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin