Pink Heart Tail

Helgjobb fixat!

 
Jag kan inte forsta att det redan ar 2015. Jag lamnade Sverige 2013 med stora forvantnigar och lovade mina nara och kara att bli hemma om nio manader..haha, forlat, jag kommer bara hem ca tva ar senare.. Yes, som det ser ut nu sa kommer jag antagligen hem i sommar! Jag vill hem och ha grillkvallar vid havet, ga pa hatten, traffa familj och vanner, samla lite nordisk energi!
 
Mitt visum gar ut i augusti sa jag kommer nog hem till juni. Detta ar min plan, men eftersom jag fortfarande letar jobb blir det kanske lite forsenat da jag inte ens i nu laget har rad att kopa min hembiljett, inte till hyra och mat for den delen heller, tur att Elliot jobbar sa han hjalper mig medans jag letar jobb <3 Men ja, vad ska man saga, for exakt ett ar sedan var jag i in prencip EXAKT samma situation. Inget jobb med ca 20 cent pa kontot. Har jag inte lart mig nagot pa ett ar?! Hur kunde jag satta mig i samma situation haha. Naja, det loste ju sig den gangen, sa nog ska det losa sig snart.
 
Jag har fatt ett jobb iallafall, woho!!! Jag hade min forsta arbetsdag i lordags, varje lordag och kanske sondagar framover sa jobbar jag pa en organisk marknad. Jag hjalper en lamm bonde med att salja, grilla och sarvera krav kott! Detta ar ganska random, men en roligt erfaranhet. Bonden var nojd med mig sa vi far se hur det gar :) far aven hyfsat bra betalt + massor av lammkott haha, sa ikvall ska har grillas lamm. Men som sagt detta ar ju bara pa lordagar, battre an ingenting saklart, men ett veckojobb behovs snarast! Jag ska se till att ta lite foton i framtiden, hittade detta pa natet, har jobbar jag! :)
 
Saknar Indonesien, dar jag bara kunde slappna av och inte tanka pa nagot annat an att bara njuta.
Detta fotot ar fran en liten, liten o i Indonesien,  Nusa Lembongan Island, paradiset ~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin