Pink Heart Tail

Why?

Vad är grejen med att flera av mina favorit band ska spela när jag reser bort? WHY? haha. Kommer säkert dyka upp fler band som jag vill se. Tydligen är 2013 ett riktigt bra musik år för min del.
 
Bland annat dessa.
 
Within temptation
 
system of a down
 
halestorm
 
bring me the horizon
 
 
Värst av allt är att Avenged sevenfold, Maiden och Månegarm kommer till Sverige. Dock har jag redan sätt a7x två gånger innan, men vad gör det? Det är ju mitt absoluta favorit band ( efter maiden då, som jag bara sätt en gång...) 
 
Men äsh, jag ska ha de sjukt bra. Kanske kommer det bra band till Australien också! :) Men ändå, jävligt otimat får man väl ändå tycka?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin