Pink Heart Tail

Fotboll

Mina nerver klarar verkligen inte av straffar. Helvete. Vi som var sååå nära bronset.. Igen? 2011 förlorade Uruguay bronset mot Tyskland och denna gången mot Italien.
 
Men Uruguay gjorde en helt fantastisk match. Dom kämpade och hade flest målchanser, tycker att dom förtjänade bronset mer än Itlalien!
 
Menmen, jag ska inte hänga läpp! Jag har ju faktiskt lika mycket italienskt blod i mig som uruguayanskt, så får väl vara lite glad ändå. Dock tilltalar Uruguay mig mer. Min fina släkt bor där och har varit och besökt dom två gånger, jag har inte ens varit i Italien än. Pappa är hälften från uruguay och andra hälften Sicilien (Italien)
 
Jag älskar fotboll. Blir dock helt knäpp av det, är lite för inne i matcherna. Min familj blir galna på mig tillslut, eller så sitter dom och garvar åt mig då jag sitter skrikandes och gestikulerar som en äkta señorita.
 
Förra året satt jag och hejade fram Itlaien under EM. Vi kom hela vägen till final... då blev det silver. Varje lag jag håller på snubblar alltid vid mållinjen? Why? haha. 
 
Förra året då jag var fett peppad inför finalen och var helt övertygad om att vi skulle ta hem det. (Inte lika stort smile när matchen var slut)
 
Min syster och jag i Uruguay 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin