Pink Heart Tail

Nya vans

Varit med Mirre, Lillen och Sara idag! <3 Vi segade hemma hos mirre en stund, sen åkte vi in till stan och käka thaimat och shoppade.  
Jag köpte nya vans, finally!  handlade även ett par nya svarta strumpbyxor med prickar på (eller kalasbyxor som jag och min syster alltid sa när vi var små hihi.) Blev inte så mycket shopping, måste spara pengar!
 
Massa som ska ut ikväll, inte så konstigt med tanke på att det är lönehelg. snyft.. Själv jobbar jag tidigt till morran. Så det är jag och lakrisgrodorna ikväll! Var Lillen som visade mig grodgodiset för ett tag sen och nu är jag helt såld! Så jag köpte en hink :D 
 
 
 
Lördagscandy! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessy

Snygga vans, diggar din blogg med! :)

Svar: Visst är dom:) Tackar, din är också fin :) Följer dig nu , du får gärna följa tillbaks! :D
Älly

2013-07-02 @ 23:18:30
URL: http://www.nattstad.se/JessyGunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin