Pink Heart Tail

Maitland

Oj vilken dag! 
 
Började med ett gött morgonpass på gymmet med min moster. Sen åkte vi till Maitland, ca 45min från Newcastle. Vi stod med svenskaskolan på en marknad och lärde ut några ord och fraser på svenska! Var roligt att kolla runt på alla andra länder och deras kulturer och språk. Haft en jättefin dag men nu är jag redigt trött så ska krypa ner och nanna. Puss på er :* 
 
Bästa frullen, flingor med bär och honungsmörgås. Mums :3 
 
Någon som märker att jag faktiskt är några kilon lättare? ;) Tro mig, jag har kämpat hårt och det går bara framåt! :)
 
 
 
Eldshow
Fina båtar i älven :3 
Jättefina lycktor som folk tände och skickade ut på älven. 
Jag skickade aldrig iväg någon lyckta, men jag önskade mig någonting ändå, hoppas min önskan slår in :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin