Pink Heart Tail

the sun on my back

Kom precis hem från havet med min släkt, det har varit varmt och riktigt härligt väder idag! :) 
Igår hade jag min första arbetsdag och det gick super! Båda mina söta kusiner är snälla, hyfsat lugna och väluppfostrade barn så jag tror att detta kommer gå toppen! Eller.. så är dom fortfarande lite blyga för mig och vågar inte busa till det riktigt ännu! ;) Återstår att se.. Men jag har ju jobbat med barn i några år så tror nog att jag kommer ha koll på läget under dessa månaderna! Hoppas jag haha..
 
 
 
När vi var ute i trädgården och lekte så hörde jag och min kusin massa konstiga fågelläten, och uppe i trädet satt jätte många färgglada fåglar :D Dem var sååå fina, hann inte ta kort på dom dock :( 
 
Moster och mina Kusiner nere vid havet! 
Det var massor av surfare ute idag! 
 
 
 
 
 
 
Vi tog en liten strandpromenad, mysigt <3 var faktiskt hyfsat varmt i vattnet idag :)
 
Sommarfräknar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin