Pink Heart Tail

blue Mountains del 1

SATAN, vart ska jag börja? Får dela upp det i två inlägg. Sist jag var i Blue Mountains öste regnet ner och vi kunde varken hajka eller (knappt) se någonting av den OTROLIGA naturen som fanns gömnd bakom regnet och dimman. Jag är så jäkla glad att jag tog mig dit igen, även om tågresan sammanlagt är ca 5 timmar, är det så himla värt det.
 
Jag och Ida kom fram på fredagskvällen.. Vi myste på hostelet och sen la vi oss tidigt. På lördagen klev vi upp och åt en rejäl frulle, sen ut och vandra i hela ÅTTA timmar, helt sjukt. Katombaa, staden där vi bodde i är en mysig liten "bergsstad". Jag älskar vädret i Katombaa, luften känns väldigt frisk och det är inte för varmt. Vi besteg flera berg, upp och ner, ner och upp för tusentals trappor, snacka om träningsvärk. Så otroligt vackert. Jag ville aldrig därifrån.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin