Pink Heart Tail

fan

Damn you vodka och fylle-Elisa! 
 
Min kära samsung har helt lagt av. Jag tappade den på fyllan för några veckor sedan, så illa att skärmen blev helt spräckt. Dock så tappade jag den en gång till idag när jag och Iina var och shoppade i stan. Mobilen flippade helt, började blinka och ha sig och sedan blev den helt svart. Nu är den sönder på riktigt och jag måste lämna in den på lagning mot antagligen ett riktigt saftigt pris. Så jäkla typiskt, jag har ingen lust att lägga ut massa pengar på min mobil när jag är i Australien liksom. Menmen, fick lära mig en läxa!
 
 
Så mina vänner, svarar jag inte på era samtal/sms eller Insta/snapchat osv så är det för att jag inte har någon tele :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin