Pink Heart Tail

Farväl Newcastle

Underbara Newcastle, tack för denna tiden! Jag har verkligen haft det superbra här. Träffat massor av nya vänner, chillat på de fina stränderna och svängt ute i nattlivet. Men nu är det dags för mig att åka vidare. 
 
Jag har fått frågan ganska ofta om vad jag kommer sakna mest med Newcastle och svaret är superenkelt - Min familj. Jag kommer sakna mina underbara släktingar som jag har fått bo hos i 5 månader. Dom har givit mig trygghet, hjälpt mig med massor, mat på bordet, ett eget rum att sova i, betalat mig för att ta hand om världens finaste kusiner och massor av kärlek. Min moster Ulrika och hennes man Jason har gett mig den största chansen jag fått i hela mitt liv och jag är evigt tacksam för det. 
 
Tack <3 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: erica björkander

Fina bilder :)

2013-12-25 @ 11:41:22
URL: http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin