Pink Heart Tail

God jul <3

Merry christmas från andra sidan jordklotet! Hoppas alla får en underbar julafton med massor av julklappar, knäck, god julmat och kärlek!
 
Igår firade vi svenskjulafton hos våra svenskagrannar, vi var fyra svenskafamiljer och det serverades svensktjulbord med roxet, ABBA och julsånger i bakgrunden - A.w.e.s.o.m.e ! Jag drack även min julmust och mumsade marabouechoklad och ahlgrensbilar, riktigt lycklig tjej! Sen skypade jag även med Maria, Wessel och Lina på kvällen, åååh vad jag saknar er. Kramkalas när jag kommer hem <3
 
Idag har jag mest packat, flyttat saker från väska till väska, försökt få ner kilorna på väskan då den självklart väger alldeles för mycket för att ha med sig på planet! Åh blir så trött. Jag får ändast ha 20 kilo med mig, 20 kilo på 5 månader?! ÅH, jamen visst! Får gå i samma kläder hela tiden. Jaja, nu ska vi snart äta lite middag och sen blir det julklappsöppning! God jul! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

skyyyypade medmiiig med! Saknar dig nått så otroligt mycket<!!! <3<3<3

Svar: Jag skypade väl med dig på själva julafton väll :D Saknar dig med, så himla massaaa <3<3<3<3<
Älly

2013-12-27 @ 19:27:13
URL: http://linnealoveless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin