Pink Heart Tail

Thank Oden It's Saturday!

Lördag, woho! Jag har vänt hela mitt rum upp och ner och sprungit omkring hela förmiddagen som en skollad råtta. Vet inte riktigt vad jag håller på med om jag ska vara ärlig.. Shit vad mycket man samlar på sig på bara några månader! Ja, det är alltså dags för mig att packa vilket inte är det lättaste.. 
 
- Vad ska jag ta med mig? Den här? eller båda? Varför inte alla fem?
- Kommer det bli kallt? Hur många jackor ska jag ta med? (HA, jag bor i Australien)
- Hur många klännigar?
- Väger väskan för mycket? Kommer jag få betala extra på flyget nu?
- Ska man släpa med mig locktången? 
- Vilka papper ska man ha med sig? Vad är viktigt av allt detta krimskrams?
 
OMG! Blir inte riktigt klok på själv. Det är ju inte så att jag kommer hamna mitt ute i öknen utan en endaste liten affär i sikte, jag behöver faktiskt inte ta med ALLT jag äger. 
 
Ikväll blir det chill hemma hos mig för familjen är i Sydney så jag ska ha lite vänner över vilket kommer bli supertrevligt :) Tror det blir middag och filmmys. Lär även bli att säga några farväl ikväll. Hoppas alla där hemma får en fin lördag! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin