Pink Heart Tail

28 juni

Idag har det varit en bra dag! :) Var lite stressigt på jobbet dock, när jag kom hem kännde jag i fickan och märkte att jag gått hem med jobbnycklarna, dom går liksom till alla dörrar på jobbet. Så var bara att åka och lämna tillbaka dem! Slarvigt.
 
Min fina pojkvän fyller år idag! Har bjudit honom på turkis mat. Vi gick till en restaurang i stan. Förrätt och huvudrätt .. Robin tyckte om maten, jag var dock inte lika imponerad. Var faktiskt inte ens gott..haha. 
Men nu vet jag det, turkis mat passar inte min smak! Men kanske ger det en ny chans någon annan dag.
 
Bild på Robins mat. 
 
 
Bild på Robin när vi var på Gotland förra sommaren <3 
 
Nu ska vi lägga oss och mysa i soffan med snapple, jordgubbar, toffifee och film :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin