Pink Heart Tail

blue Mountains

Okej, Blue Mountains var såå jävla fint och med trevligt sällskap dessutom - Alex och Geral! Dock hade vi lite otur med vädret. Regnade en hel del så det blev inte alls så mycket haking som vi hade väntat oss men vi hann iallafall se några fina ställen! Jag ska åka tillbaka dit igen någon dag så jag får se blue mountains på riktigt :)
 
I fredags var första gången jag couch-surfade vilket var awesome! Riktigt trevlig kille som vi krachade hos och han visade oss runt både i bergen och i staden. Så snällt! Vi sov på golvet när vi couchsurfade, tur att jag tog med mig en sovsäck haha!
 
På lördagen åkte vi till "the three sisters". Man såg inte alls mycket och tillslut bara öste det ner så vi liftade i från bergen in till stan, första gången jag liftar i Australien! Vi mötte upp några engelskmän och canadensare som Alex och Geral kännde och eftersom det inte blev så mycket haking pga vädret så bestämde vi oss för att laga en god middag ihop på deras hostel och sen bli fulla istället haha. Vi förfest på deras hostel med massa roliga lekar och sen utgång, vi kom ju direkt ifrån bergen så vi hade inga ombyteskläder med oss för dom var hos våran couchsurfersnubbe så jag gick ut på krogen med träningsbyxor och hakingskor vilket var awesome haha. Sen sov vi i deras hostel, såå gött att få slippa sova på golvet.
 
 
 
 
 
 
 "the three sisters" 
 
Hittade en mysig koala :3
Lunch på marken.. äsh vi är backpackers så whatever! 
 
 Spanien, England, Sverige och Canada är samlade
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: wessel

hahahahaha erkänn hon som stod på händerna skulle twerka?!?! :D

Svar: Hahah nej faktiskt inte, hon skulle bara stå på händer men trillade hela tiden hahah
Älly

2013-11-17 @ 22:56:27
Postat av: Wessel

Hahaha okej hade vart kul iaf :D

2013-11-18 @ 08:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin