Pink Heart Tail

Fredags

Denna helgen har varit helt underbart awesome! I fredags blev det utgång med mina goa tjejer, i lördags passade jag mina kusiner så vi hade en riktigt mysig filmkväll och i söndags åkte jag och Erica till Nelson Bay och stannade där till måndag eftermiddag. 
 
Fredags: Jag trodde att jag hade all tid i välden, och det trodde även min vän Iina tills vi insåg att systemet hade stängt. Vi skulle köpa dricka till några andra på förfesten också så vi fick lite smått panik. Som tur var fick iina låna bilen så vi åkte ut på spritjakt i hela Newcastle, förvirrade och förtvivlande... haha nädå, tillslut hittade vi äntligen ett ställe som var öppet och då var det bara att bege sig mot förfesten i parken ca 2 timmar försent (y) Slänger in ett inlägg om Nelson bay senare! :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin