Pink Heart Tail

Post

 
Wiho min älskade mamma har skickat ett stooort paket till mig. Jag fick det idag på posten och jag blev såå glad!
 
I paketet låg det lite kläder som jag har saknat här borta, godis och en masscara. Asså ursäkta om jag kommer låta ytlig nu, men sminket här i Australien är katastrof! Det är verkligen svårt att hitta bra smink och det finns inte alls lika mycket märken som jag känner igen.  Nu har jag varit här i tre månader och jag har verkligen saknat svenskchoklad och polly är ju bara så jäkla gott. Så passa på där hemma och njut för här är chokladen inte ens i närheten så god som den är i Sverige. Tack mammsen <3
 
 
 
 
6 toppar, en sport-bh, shorts, masscara och svenskt efterlängtat godis!!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin