Pink Heart Tail

Så som ni var förr

Jag måste medge att jag faktiskt grät en "liten" skvätt (in princip igenom hela videon) när jag såg detta. Inte bara för att The Rev är med <3 Utan för att jag verkligen saknar dom, kände bara för att få se dom igen och minnas hur bra dom faktiskt var, så som deras musik är meningen att den ska vara men som nu blivit så sjukt ändrad och förstörd. Jag kan verkligen inte förstå vad fan som gick fel och att det är samma jävla band som jag avgudade så sjukt mycket som nu spelas på äckelradion varje varje varje dag. Deras album som släpptes i höstas var så lågt och faktiskt ett rent hån mot deras trogna fans som funnis med sen allting började och följt bandet i flera år, så som jag gjort. 
 
Jag kan faktiskt inte säga till folk att jag lyssnar på A7x för dom har blivit piss. Men jag älskar deras gamla album och dom kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta - förfan jag var ju tillomed så sjuukt nära på att skaffa en "fantattoo", det gör man inte med vilket band som helst. 
 
Men grabbar, ni svek mig! Tyvärr kommer ni aldrig bli som förr då ni var bra, eller bra är inte ens rätta ordet. Då ni var gudomliga. Ni har gått ner er, rejält. Såpass lågt att ni aldrig kommer kunna klättra upp igen. Så nu är ni in princip som ett gamalt ex, jag blev olyckligt dumpad och har svårt att komma över er med endas fina minnen som tröst. Kommer alltid sörja min livskärlek ;) 
 

Kommentarer
Postat av: jessy

Hallå där finis!
Skulle bli hur glad som helst om du bara skulle vilja lägga ner minst en minut av ditt liv och gå in på den här länken --> http://www.nattstad.se/JessyGunnarsson och sedan rösta på min blogg om att vinna NATTSTAD AWARDS 2013
eller gå in och var med och tävla om att bli VECKANS BLOGG vetja, puss!

2013-11-12 @ 23:20:49
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin