Pink Heart Tail

Lake Macquarie

37 grader varmt och strålande sol, då passar det väl utmärkt med en båtutflyckt? Ohja!
 
Jag fick åka med Erica och hennes au pair familj med båten ute på sjön, så snällt! :) Lake Macquarie är den största saltvattenssjön i hela Australien. Den var verkligen enorm och jättefin! Vi åkte runt och stannade på lite olika stränder och badade, helt underbar dag, så nöjd och ett riktigt bra avslut på helgen. Nu är det bara att ladda upp inför veckan och jobb. 
 
 
 
Asså, pelikanerna är ju bara så sjuukt stora. Ser helt stört ut när dom flyger över än. 
 

Kommentarer
Postat av: emilia

Hej, vi har gjort bloglovin byte på min gamla blogg men nu har jag bytt så jag undrar om du vill göra nytt bloglovin byte? <3

2013-10-13 @ 16:31:02
URL: http://emiliaablomqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin