Pink Heart Tail

Friends

Jag saknar verkligen mina vänner just nu. Mina underbara, roliga och bästa vänner. 
Jag saknar att dra internskämt, vara allämnt barnslig och bara kunna vara sig själv, på riktigt. Utan att behöva tänka på vad man egentligen gör och säger, speciellt när man precis börjat lära känna folk här.
 
Hur många intressanta och roliga männiksor jag än träffar här borta så vet jag vilka som ligger mig närmast om hjärtat. Jag kommer aldrig, någonsin ersätta er för någon eller något. Ni är mina vänner och det är jag evigt tacksam för. Ni vet vilka ni är, känn er träffade! Kärlek <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella Backström

åh, älskar nalle phu! så himla söt!!

Svar: hihiih eller hur! :)
Älly

2013-09-09 @ 17:23:03
URL: http://backstromdaniella.blogg.se/
Postat av: LinneaLoveless

Åååhh älly kom heem! Blev ledsen nu när jag läste dettaaaa :< <3333

Svar: awee :( Önskar jag kunde skeppa hit alla mina vänner haha. Saknar dig :(((( <3<3<3
Älly

2013-09-09 @ 18:19:22
URL: http://LinneaLoveless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin