Pink Heart Tail

Brisbane!

Hemma  från en underbar helg i Brisbane med några av mina vänner från farmen. Brisbane ligger bara två timmar bort ifrån Noosa så det blev en härlig roadtrip dit med bilen och vanen.
 
Vi strosade runt i stan och satt nere vid floden och flummade  innan vi gick ut på en gay/straightclub... Okej, det var HELT GALET. Jag har aldrig varit på en gayclub förut...shit vad roligt det var! Klubben var dessutom enorm, jag gick vilse flera gånger, det var som om dem satt ihop tre stora clubar. Efter en rolig natt med tequila, gratis drinkar och dans var det dags att traska bort till våran van och däcka... Lagligt och så!
 
 
 
 
Dagen efter gick vi runt och utforskade staden. En på farmen som jobbat och bott i Brisbane visade oss runt, vi gick på museum, fikade, gick på marknad,chillade i olika parker, lucnhade och åkte runt med färjan. Jag gillar verkligen Brisbane, mer än Sydney tror jag. Underbar helg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin