Pink Heart Tail

Långfingret

Okej, något som aussieboysen gör mycket här för att "charma" och fånga en kvinnas uppmärksamhet är att vissla, tuta, vinka, skrika eller jag vettefan vad dom håller på med från bilarna/ballgongerna/mopederna/motorcykeln ja, you name it. Jag har tillochmed varit med om att en liten pojkspoling på ca 17 bast försökt att ragga upp mig från en cykel.. EN CYKEL?! Jomen visst, jag hoppar på din pakethållare! kör ba kör! Det spelar ingenroll om du är ute och tar en springrunda, bär matkassar och svättet rinner eller om du går med barnen hem från skolan. Det händer hela tiden, överallt, vart du än går. 
 
Vissa blir helt förfärade av responsen jag ger tillbaka - Långfingret. Eller så ignorerar jag dem helt viket gör dem helt galna och tutar ännu mera. Men alltså, vad förväntar dom sig egentligen? Att jag ska springa efter bilen och tigga efter deras facebook typ? ÅH blir så jäkla trött på det. Låt oss kvinnor vara! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag kände ärligt talat inte till att det var så illa med snubbarna i Australien, men där ser man. Frågan är hur tjejerna är?

För knappast att de jagar killar så där eller? xD

Svar: Haha jodu, dem r helt galna. Ingen respekt för kvinnor i huvetaget. Haha det vet jag inte riktigt, du får komma hit och se ;)
Älly

2014-01-01 @ 14:03:12
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: Jonas

Konstigt att jag aldrig hört talas om det tidigare, men där ser man xD Tråkigt är det dock hur som helst. Jag och mina bröder har i alla fall en bra mycket bättre uppfostran än så =)

Haha! Ja, jag får väl ta och gör det :P Du har en sjukt nice figur btw ;) Ha det!

2014-01-03 @ 13:03:35
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin