Pink Heart Tail

Mot nya äventyr!

Ohoj vad tiden går. Imorgon är det min sista arbetsdag här uppe i Tannum sands och om två dagar hoppar jag på tåget mot nya äventyr! Jag måste verkligen säga att jag har haft det superbra här uppe och har verkligen sätt till att relaxa till max, ångrar inte att jag kom hit. Jag har bott hos världens underbaraste familj och haft så himla kul med pojken jag tagit hand om. Jag ska ta med mig allting jag lärt mig här ifrån.
 
Men nu vill jag vidare... utforska nya ställen, lära känna nya spännande människor, lära mig nya saker, utvecklas ännu mera, mer, mer, mer. Sen jag kom hit ensam till Australien så känns det som att ALLTING är möjligt. Ja, det är sant. Jag tänker oftare än innan "Ingenting är omöjligt, klart jag fixar detta" Och den känslan mina vänner, är helt jäkla underbar, helt magiskt. Känslan av att lita på sig själv, tro på sig själv och sattsa allt. Så ut med er! Hoppa på nya äventyr,  gör saker ni aldrig trodde ni skulle göra/klara av, ut och flyg med era fria vingar, gör saker ni är livrädda för, saker ni trodde var omöjligt, kliv över den första tröskeln! För det är så himla värt det.
 
Tannums sands, du tog väl hand om mig. Ciao! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin