Pink Heart Tail

Noosa

 
Noosa är verkligen så jäkla fint, ja, jag vet att jag redan skrivit det, men SHIT! det.är.så.jäkla.fint.här. Jag har sån himla tur att jag fick farmjobb i NOOSA! Kan inte fatta det, sån jäkla tur. Jag trivs bara mer och mer för varje dag som går. Jag trivs att ligga i mitt lilla tält om nätterna och höra alla djur utanför, är nästan säker på att jag hörde en kangaroo här om natten, lät stort och hoppade.. Hm. Jag gillar att stjärnhimelen här så hima klar, inga gatolyktor eller annat ljus som stör. Mina springrundor nere på stranden är nu utbytt mot springrundor i regnskogen! 
 
 
Lucnha nere på stranden med nya vänner. Italienarna har visat mig runt i Noosas nationalpark och de fina stränderna. Ska lägga upp bilderna från det senare.. 
 
Så klart och fint vatten här. 
 
 
Italienskamaffian.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin