Pink Heart Tail

Seventeen Seventy

Idag var jag i den lilla byn 1770! Det var faktiskt med på min lista av ställen jag ville besöka och se i Australien så jag är verkligen supernöjd. Har dock brännt mig massor så jag ser ut som en kräfta, även ifall jag smörjde in mig med 50+, men solen är så jäkla stark så får helt enkelt se till att smörja in mig oftare! Vattnet är så stört varmt här uppe i norr. Det är inte dirket så man kan ta sig ett svaklande dopp utan det känns mer som man hoppar in i ett varmt bad i badkaret. Jag, pappan och pojken åkte iväg tidigt på morgonen och sen badade vi hela förmiddagen, efter det så åkte vi till en fin park och grillade lunch. Glömde ta kort på stranden där vi badade, detta är ifrån parken...Fast jag badade iof här också :) Är typ världensfisk i vattnet här i Australien! Ingen mesig badkruka som jag är i Sverige haha.. 
 
Jag har verkligen haft en dunderbra dag och kommit närmre familjen. Imorgon ska jag nog in och upptäcka staden Gladstone, får se vart det bär av! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin