Pink Heart Tail

Future festival

Future festival kan vara det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv när det gäller festsammanhang! OMFG. Jag har ju bara varit på typ metal konserter/festivaler innan, jag är van att man blir helt mosad och knappt kan andas, men detta var en helt annan stämmning, vi stod alltid långt fram, det var som en stor jävla fest, alla dansade och hade roligt, fast utomhus i värmen, fast med riktigt stora DJ, musiken man hör på krogen, fast på riktigt, fast i Australien.  Ja, jag ska lätt göra om detta nästa år, joinar ni mig då? ;) Gjorde en liten video, här är lite bilder också. 
 
 
 
 
 
 
Bild från innan jag blev arresterad.... Nä, snygga aussiepoliser var på plats. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jessy

Åhgud, va härligt! :D

2014-03-05 @ 21:06:00
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin