Pink Heart Tail

22

Tog såklart inga bilder från igår, bara typ två stycken...är riktigt dålig på det iblnad haha, men vi hade för roligt för att ta kort helt enkelt! :) 
Hade en bra födelsedag och en lyckad utgång på Hatten med fina vänner. Tack alla som var där och firade <3 
 
Idag har jag handlat det sista inför resan, packat lite och myst med min pojkvän. På söndag bär det av, pirrigt!!!
 
För er som inte vet så ska jag åka till Australien! Ska vara barnflicka åt mina små söta kusiner som bor i New castle. Ska bli så spännande, jag kommer bo och jobba hos min släkt i ca 4 månader, sen får vi se vart det bär av och när jag kommer hem :) Har en hembiljett om ca nio månader MEN den är ombokningsbar, så om jag vill stanna längre så går det.. eller om jag längtar ihjäl mig hem så kan jag ta nästa flyg till Sverige :3 
 
Wessel och Lillen 
 
<3
Haha smakade Maria Montazamis vin! det var faktiskt helt okej :)))) 

Kommentarer
Postat av: Jessy

Grattis i efterskott :)

Svar: Tackar!! :))
Älly

2013-08-03 @ 23:13:16
URL: http://www.nattstad.se/JessyGunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ellysita Follow on Bloglovin